Укр Рус
Для дому Для компаній
Меню
Особистий кабінет для клієнтів юридичних осіб

Шановний клієнте!

Згідно п.8.6. Кодексу комерційного обліку, для внесення показань приладів обліку потрібно звертатися до свого оператора системи розподілу (ОСР).

Щоб внести показання приладів обліку, клієнтам оператора системи розподілу «ДТЕК Київські електромережі», необхідно скористатися Особистим кабінетом оператора.

Звертаємо увагу, що за повідомленням оператора системи розподілу «ДТЕК Київські електромережі» з 16 червня 2021 року ним запроваджується нова версія інтернет-сервісу «Особистий кабінет». Для того, щоб користуватись новим Особистим кабінетом, Вам необхідно буде повторно зареєструватись за посиланням: https://biz.ok.dtek-kem.com.ua, обравши компанію «ДТЕК Київські електромережі». Ознайомитись із інструкцією для реєстрації в новому особистому кабінеті оператора системи розподілу можна за посиланням: https://okenergy.com.ua/images/Instructions/UrInstructionKem.pdf.

У зв’язку зі змінами в оператора системи розподілу, у червні можливе зміщення строків отримання розрахункових документів від постачальника YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги»). Орієнтовно розрахункові документи щодо фактичного споживання будуть доступні з 16 червня.   

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

В Особистому кабінеті Оператора системи розподілу юридичний клієнт:

  • вносить показання приладів обліку;
  • розраховує обсяги споживання електроенергії;
  • підписує акти щодо наданих обсягів спожитої електроенергії;
  • формує рахунки за послуги з розподілу електроенергії (якщо розрахунки здійснюються через Оператора системи розподілу);
  • формує рахунок за реактивну електроенергію.

В Особистому кабінеті YASNO юридичний клієнт:

  • здійснює розрахунок вартості спожитої електричної енергії (через кнопку Нарахування»);
  • підписує сформовані рахунки;
  • роздруковує/завантажує рахунки і акти за необхідності.

Якщо обсяги, відображені в Особистому кабінеті YASNO, не співпадають з обсягами, переданими через Особистий кабінет Оператора системи розподілу, зверніться до YASNO через функцію «Листування».

У разі виникнення технічних проблем, скористайтесь формою «Зворотного зв’язку/Листування» відповідного Особистого кабінету.

 

У період карантину енергоофіси обслуговують юридичних клієнтів переважно дистанційно. Вирішити усі питання, пов’язані з електропостачанням, можна через Особистий кабінет або за телефонами контакт-центру:

(044/067/066) 277 18 18

Графік роботи і додаткові контакти енергоофісів у Києві доступні на сайті YASNO за посиланням.